14:00

Mama i ja - woda źródlana



Wodę potrzebujemy do życia, a latem w związku z wysokimi temperaturami pijemy jeszcze więcej wody. Ważna jest jakość wody, którą pijemy, szczególnie istotne jest to dla naszych dzieci,  kobiet ciężarnych i karmiących. Ostatnio miałam okazję testować wodę źródlaną "Mama i ja". Woda ta spełnia normy, polecana przez Centrum Zdrowia Dziecka  to marka należąca do firmy WOSANA S.A.
"Mama i ja" to niegazowana woda źródlana, która dzięki doskonale zbilansowanemu składowi i czystości może być podawana dzieciom od pierwszych chwil życia. Polecana jest również kobietom w ciąży i mamom karmiącym. Woda "Mama i ja" czerpana jest z głębokości 170 metrów, ze źródła bijącego na obrzeżach Słowińskiego Parku Narodowego. Jednak główną zaletą wody "Mama i ja" jest niski stopień mineralizacji i zawartości sodu. Ilość składników mineralnych w wodzie dla najmłodszych nie może bowiem przekraczać 500 mg/l. Wynika to z faktu, iż niemowlęta nie mają jeszcze odpowiednio ukształtowanych organów wewnętrznych: wątroby i nerek, odpowiedzialnych za trawienie związków chemicznych i soli mineralnych.
Woda ta jest naprawdę bardzo smaczna, bardzo smakuje mojemu synowi i z czystym sumieniem polecam ją każdemu rodzicowi. Występuje w kilku pojemnościach butelek, jeśli wodę pije tylko Wasze dziecko to warto kupić tą mniejszą, gdyż nie można zbyt długo przechowywać otwartej butelki. Jeżeli natomiast przyrządzacie z niej różne napoje i posiłki to warto kupić większą pojemność.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Świat Rodzica , Blogger