20:16

Modna mama - nowoczesna rodzina wielodzietna


Chciałabym Wam przedstawić fajną mamę, którą poznałam oglądając jej blog. Na imię ma Rae i jest mamą czwórki dzieci. Także grafikiem, blogerką i panią domu. Na blogu prezentuje swoje życie, projekty, a także stroje. Miło popatrzeć, choć na co dzień jej dzień może być ciężki (może to potwierdzi jakaś mama czwórki dzieci, jak mnie czyta :)), ale i wesoły ! Zobaczcie ostatnie zdjęcie !
Tymczasem zostawiam Was z jej stylizacjami, matki i córki.




 A tak wygląda jej życie na co dzień :)


6 komentarzy:

  1. Imponują mi tacy ludzie... :) Jak najbardziej są godni tego, by o nich mówić...

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam takie kobiety, które jednocześnie będąc mamą czwórki dzieci nie zapominają o sobie i swoich pasjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten blog. Piątka, nie czwórka. Tam jest jeszcze niemowlak :) http://raeannkelly.com/newborn-pics/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jesteście i czytacie :) Ja wczoraj znalazłam i przeczytałam w 'opisie o mnie", że czwórka. Nie byłam zbyt dociekliwa i wprowadziłam Was w błąd, ale rodzina jest super ! Pozdrawiam

      Usuń
  4. fajna kobitka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger