21:38

Metamorfoza odchudzanie - fit mama


Chciałabym Wam przedstawić Nikki Rees, matkę dwójki dzieci, posiadaczki fajnej fit figury, rozwódkę, dziewczynkę, jak sama o sobie pisze robiącą bałagan i mięśnie, wielbicielkę psów i ciastek - instagram @activelyress
Ze swoimi obserwatorami dzieli się motywacyjnymi zdjęciami i tekstami, poniżej przedstawiam jeden z nich:
... nie tylko ty masz wątpliwości, nie jesteś za stary, niezgrabny, niemodny, niezbyt wysportowany, nie masz złej figury do zmiany ....
Nie potrzebujesz nawet siłowni, czy fajnych gadżetów, ani trenera personalnego by rzucić cukier i nie jeść węglowodanów po 17. Musisz jedynie zacząć i wytrwać dzień, a potem kolejny dzień...






10 komentarzy:

  1. Niesamowita metamorfoza! Gratulacje! :)
    http://kadi-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za dazenie do celu, jakim jest taka figura. Nie moge tylko pojac funkcji trenera personalnego.. Co to jest? Przeciez na to wystarczy kurs przejsc. Nie chcialbym zeby ktos kto nie ma pojecia o moim organizmie ustalal mi trening i co najwazniejsze diete...

    OdpowiedzUsuń
  3. omg ja nawet nie mam dzieci a wyglądam gorzej niż ona przed odchudzaniem... :( pełny szacun

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde takie osoby sa narawdę rewelacyjne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za wytrwałość której mi brakuje:( buuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  6. da się oj da się tylko naprawdę trzeba chcieć i mocno pracować nad takim pięknym ciałem :) super :) ja właśnie szukam motywacji bo ciężko mi zacząć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita metamorfoza! Ja sama nie próbuję zrzucić nieco tłuszczyku, ale ze średnim skutkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała zmiana! Metamorfoza zdecydowanie na plus :) To potwierdza, że po urodzeniu dziecka da się osiągnąć takie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna metamorfoza! Czasami wystarczy wprowadzić w swoje życie kilka prostych nawyków, aby osiągnąć takie efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger