20:16

Dekoracje świąteczne - gwiazda betlejemska


Czy w Waszym domu zagościły już świąteczne dekoracje? U mnie pojawiają się delikatne dodatki, takie jak gwiazda betlejemska, którą otrzymałam jak w zeszłym roku od Stars for Europe.
Tegoroczna poinsecja jest fantastyczna, okazała w dekoracyjnej doniczce. Ten piękny kwiat jest u mnie prawie co roku w świątecznym okresie.
Fajnie wygląda w prawie każdym pomieszczeniu, a poniżej kilka świątecznych dekoracji m.in. choinka, gwiazdki, a nawet świąteczne skarpetki ....




 zdjęcie nr 1 - swiatrodzica
zdjęcie 2-4  homeklondike.org

6 komentarzy:

  1. niektórzy naprawdę potrafią świetnie ozdabiać dom :O Zazdroszczę im mozliwości i weny :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły na ozdoby. Muszę pomyśleć o swoich.
    W tym roku jakoś późno się za to zabieram.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, robią wrażenie, bardo ciekawe pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły na świąteczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie ciągle się trzyma i wygląda pięknie :) taki świąteczny must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba zdjęcie nr 2 ;) zwłaszcza ta kapa na łóżko

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger