20:52

Adidas superstar 2 - modna mama i dziecko

Jeśli śledzicie nowe trendy w modzie obuwia sportowego to pewnie zauważyłyście, że powracają buty marki Adidas model Superstar 2. Model dobrze znany (mnie) za czasów szkolnych w białym kolorze z "nieśmiertelnymi trzema paskami" w różnych barwach. Jednak najbardziej popularny był według mnie wzór czarno - biały. Teraz postawiono na wyraziste kolory: turkus, pomarańcz, żółć. Buty powstały we współpracy z artystą Pharellem Williamsem, ponoć jest 50 kolorów do wyboru.
Adidas superstar pojawiają się w wielu stylizacjach. Są dostępne dla modnych kobiet oraz ich dzieci i parterów. Do kupienia m.in. w internetowym Zalando, czy stacjonarnej i internetowej sieci sklepów Sizzer. Podoba się Wam nowa odsłona Adidas Superstar?

 zdjęcie sneakernews
Maluchy też noszą buty Adidas Superstar :)

 zdjęcie selmablairstyle


zdjęcie dailymail

5 komentarzy:

  1. Pamiętam jak moja siostra miała takie buty - w sumie nigdy mi sie one nie podobały:) ale był na nie szał! Chyba wraca na nie moda bo ostatnio widziałam tego pełno w sklepach w Amsterdamie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ukochane buciki, uwielbiałam je jako nastolatka ;), teraz też mam na nie chrapkę, ale uważam, że dla małego dziecka są ciut za sztywne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny jest ten model, taki uniwersalny. Teraz na lato też fajne są takie tekstylne adidasy https://butymodne.pl/adidas-tkanina-p224.f121.html . Sama się zastanawiam, czy takich sobie nie kupić. Tym bardziej, że ceny również kuszące bo wiele modeli ma sporo obniżone ceny. Takie okazje to ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem fanką rebokow ale te adidasy są genialne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger