09:00

Modna matka i córka – moda ciążowa 2014


Dziś mam propozycje stylizacji dla matek i dzieci. Dla pierwszej grupy klasyczną, a dla młodszych zwariowaną „cukierkową”. Na szczęście skończyły się czasy, kiedy kobiety w ciąży ubierały się w niekształtne ubrania , które maskowały ich ciało podczas ciąży, wspaniałych 9-ciu miesięcy. Teraz producenci ubrań mają w swojej ofercie dużo propozycji od codziennych (casual), po sukienki na imprezy, bale, a nawet suknie ślubne J
Ja jestem zwolenniczką prostoty, dlatego podglądając amerykańskie gwiazdy Mila Kunis, Kim Kardashian, Ali Larter, Kourtney Kardashian przygotowałam dla Was dwa ciążowe „outfity”.
Pierwsza propozycja to moda codzienna.  Dżinsy (dla kobiet w ciąży ze specjalnym elastycznym pasem na brzuch), koszulka,  sweter i trampki oraz modne okulary Ray-Ban.




Rzeczy pochodzą ze sklepów H&M, Zalando, Plar i Deezee.
Druga propozycja to czarna sukienka z dzianiny, także rozciąga się dopasowując do wielkości brzuszka.

 
Jest to bardzo klasyczna propozycja, według mnie ponadczasowa i w zależności od dodatków możemy ją ubrać na co dzień i do pracy, jak i na wieczór.
W sklepach internetowych  znalazłam  sukienki w takim stylu w sklepie pieknybrzuszek.com (136zł – z lewej)  i  zalando.pl. (199zł- z prawej).



Dla dziewczynek natomiast kolorowe ”cukierkowe” ubrania i ciekawe dodatki - słodkie gumki, torebka i kolczyki w kształcie „muffinek”.




Rzeczy pochodzą ze sklepów Infante, Zalando, Mamine i Pakamera.

 

3 komentarze:

  1. ja całą ciążę przechodziłam w dzinsach i kardiganie takim jak ten szary - wolę casualowe rzeczy - nie smutasy ale żeby wyglądać jak dorosły a nie dziecko, które zaraz z nami będzie na świecie:) Na pewno "na nie"- jak dla mnie to są te koszulki z napisem w stylu "loading" albo "zaraz wyjdę".

    OdpowiedzUsuń
  2. oj... te kolczyki są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki, koszulka i kolczyki z ostaniego zdjęcia cudo - biorę wszytsko !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger