18:57

Pościele i zabawki dla najmłodszych - kolekcja "My Teddy" marki Muzpony


Marka Muzpony to polska grupa zdolnych młodych projektantów, jednak korzenie marki sięgają 1988 roku. Ja bardzo lubię nasze rodzime projekty, więc z przyjemnością przedstawiam Wam kolekcję Muzpony "My Teddy". Bohaterem tej kolekcji jest miś brunatny Teddy, może on umilać czas naszego dziecka z nadruku na pościeli, ochraniaczu do łóżeczka, śpiworka, kocyka itp. a nawet w postaci przytulanki z pozytywką lub karuzeli z pozytywką. Do wyboru, co kto lubi. Z pewnością jest to kolekcja dla osób, które nie lubią banalnych rozwiązań w aranżacji wnętrz nawet tych dziecięcych, oraz cenią wysoką jakość i wzornictwo. Ceny od 35zł do 300zł.


Miło mi jest Was poinformować, że marka Muzpony jest sponsorem nagród w konkursie, który już niebawem ukaże się na blogu "Świat Rodzica"! Nagrodą główną będzie jedna z designerskich pościeli dziecięcych marki Muzpony.



10 komentarzy:

  1. Mam i polecam! Fajne jakosciowo i wzorniczo. Po kilku praniach spiworek i posciel jak nowa. Mam takie ptaszki z grafitem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i stylowe, u mnie też znajdziesz co nieco dla swojego dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fotelik jest obłędny!!! też chcę taki dla mojej kruszynki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja ! W takich kolorach mam pokój - idealne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam- jestem tutaj po raz pierwszy i aż miło zwiesić oko na tych zdjęciach ;) śliczne pościele i zabawki.. nic tylko urządzać ;))
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńka teraz są dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra pościel to wręcz podstawa dla takiego maluszka. Następnym etapem będą zabawki i np. klocki https://achdzieciaki.pl/k-nex-200

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna pościel dla maluszka ;) wygląda naprawde znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra pościel dla maluszka to obowiązek każdego rodzica, aby mu taką zapewnić. Jak dziecko urośnie i jest dziewczynką to warto kupić jej https://modino.pl/Gumki-z-atestem-mega-zestaw-w-kuferku-10-tys-szt-TM-Toys-2435 takie specjalne gumki. Myślę, że każda dziewczynka będzie szczęśliwa z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger