13:15

Czerń i biel w pokoju dziecka


Czerń i biel, a także odcienie szarości to kolory, które przeważają w tej aranżacji. Rodzice tego malucha to dyrektor artystyczna - Liz i grafik komputerowy - Damian. Obydwoje przyznają, że dbają o detale i lubią poczucie humoru w aranżacjach wnętrz. Widać to po poduchach, jest ich wiele i mają oryginalne kształty :) Wydaje mi się, że coraz więcej rodziców, wybiera odcienie szarości do pokoju dziecka, a coraz mniej popularne są bardzo kolorowe aranżacje., które czasem aż stwarzały "odpustowy klimat" :)








4 komentarze:

  1. Cycki mi się nie podobają, reszta poduch - tak.

    Ja bym nie przesadzała z tym odpustem. Przecież każdy tętniący życiem pokój dziecka prędzej czy później będzie kolorowy od zabawek, plakatów itp. To nie czyni go od razu odpustowym.

    A pokój mojej córki będzie niebiesko-pomarańczowy :) Więc ani modne szarości czy beże, ani tradycyjne róże. Chciałoby się powiedzieć - indywidualizm od małego ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, oczywiście nie każdy kolorowy pokój jest odpustowy :) Może trochę przesadziłam z tą opinią, ale miałam w głowie konkretny model"aranżacji", który ciężko opisać :) Zgadzam się indywidualizm od małego to podstawa, najgorzej ciągle ślepo gonić za trendami :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajny pokoik na pierwszy rzut oka nic tu do siebie nie pasuje, a jednak jak się przyjrzeć tworzy zgraną całość. Dla mnie poduszki cacko super, raz bym dla żartu mojemu cycoholikowi małemu takie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. W dobie swoistego terroru kolorystycznego "róż dla dziewczynek. błękit dla chłopców" każde wyłamanie się z tej pastelowej konwencji jest potencjalnie ciekawe. Pokój na zdjęciach powyżej wbrew pozorom jest bardzo kolorowy, a wszystko to za sprawą detali. Mnóstwa detali. I to jest dowód na to, że można mieć minimalistycznie pod względem koloru potraktowaną przestrzeń, którą "koloruje" się potem konkretnymi akcesoriami osiągając ciekawe efekty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger