16:59

Pokój dla niemowlaka w marynarskim stylu


Pokój dla dziecka w marynarskim stylu to klasyka w aranżacji wnętrz dla najmłodszych. Jakie elementy determinują ten styl? Najczęściej stosowane kolory to biel, granat, niebieski i czerwień. Do tego tzw. marynarskie paski oraz charakterystyczne ozdoby takie jak koło ratunkowe, zabawki w kształcie statków, ryb, a nawet pirata czy marynarza.
Marynarski styl najczęściej jest stosowany w pokoju chłopca.
Zobaczcie poniższe inspiracje - pokój dla niemowlaka w marynarskim stylu








W tych inspiracjach wnętrzarskich meble są przeważnie  białe, marynarskie elementy są widoczne na pościeli, ozdoby w tym "klimacie" wiszą na ścianach, równie ważne są tekstylne dodatki: zasłony, poduszki czy rolety.
Jeśli kupimy tkaninę w tzw. "marynarskie pasy" i ozdobimy nim okna, szyjąc zasłony, nie musimy już wiele robić, by pokój nabrał marynarskiego stylu. Jeśli nie macie wyobraźni i umiejętności szycia, wystarczy znaleźć w swoim mieście dobrą firmę oferującą usługi aranżacji wnętrz i dekoracji okiem (dla mieszkańców stolicy polecam  http://www.ardeko.pl/dekoracja-okien). Specjaliści pomogą dobrać zasłony, które ozdobią każde wnętrze i uszyją coś ciekawego, nawet jeśli macie nietypowe okna.




8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jestem pod wrażeniem estetyki :) minimalizm ale i elementy dające klimat... zaczęły mi sie podobac białe meble, dają duzo mozliwosci i sa takie...swieze,..w poszukiwaniach trafiłam na http://sklep.meble-wisad.pl/217-meble-dzieciece i są drewniane, nie sklejkowe...

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się ten z kołem sterowym i wiszącymi łódkami. Prosty zabieg i efekt lepszy niż w przefajnowanej górze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie podobają mi się girlandy z trójkącików :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokoje wyglądają wspaniale! :) Najbardziej do gustu przypadł mi ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie pokoiki to chyba marzenie każdego dziecka. Wszystko estetyczne, pięknie dobrane. Ja mojemu dziecku starałam się wybrać wszystko intuicyjnie, za bardzo się nie wzorowałam na gotowych modelach i nawet jestem zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne inspiracje! Choć takie pokoje bardziej docenią starsze dzieci, bo niemowlęta najlepiej czują się w objęciach mamy. Największą radochę z pewnością miałyby w pokoju z drugiej aranżacji. Drabinki, pokład z linami, kadłub łodzi - prawie jak w małpim gaju! Tak urządzony kącik, zachęcający dziecko do aktywności, jest lepszy niż komputer i nowe zabawki. Myślę, że warto zainwestować pieniądze i czas, żeby urządzić dzieciom pokój marzeń, który będzie jednocześnie aranżacyjnym wyzwaniem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynistyczne dodatki wyglądają niesmowicie. Bardzo stylowe pokoiki. Na pewno spodobają się każdemu dziecku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger