21:24

Aktywna mama - stylizacje, inspiracje, fit


Dużo matek po porodzie musi przeorganizować swoje życie. Dochodzi coraz więcej obowiązków, a gdy jesteśmy rodzicami  po raz pierwszy, to wszystkiego musimy się uczyć: karmienie, przewijanie, usypianie malucha :) Do tego często nie jesteśmy zadowolone ze swojej figury, a nie ma często czasu na ćwiczenia i zadbanie o swoją urodę. Znalazłam zdjęcia kobiety idealnej 33 letniej modelki Erin McNaught, która cztery tygodnie po porodzie pozuje w bikini i wygląda jak niżej :)


Oczywiście trenowała ona nawet będąc w ciąży, a może (jak dużo tzw. celebrytów) nie musi sobie radzić ze wszystkimi obowiązkami sama (ma opiekunkę dl dziecka, osobę zajmującą się domem itp.) tylko poświęcić dużo czasu tylko dla siebie. Mimo wszytko i tak jest co podziwiać!


Niestety niewiele z nas może pochwalić się tak nienaganną figurą, cztery tygodnie po porodzie, ale nie ma się co zniechęcać, wystarczy wygodny sportowy strój i można wybrać się na długi spacer po parku! Nasze maleństwo śpi, a my tracimy kalorie. Może nie za dużo, ale zawsze coś!
Poniższą stylizację przygotowałam z kreatorem stylizacji  www.pasujemi.pl 
Ciepła kurtka, sportowa bluza (może trochę przesadziłam z długością, krótko po ciąży raczej dłuższe bluzy widziane ;), ale ma bardzo fajny "look"), modne spodnie dżinsowe z subtelnymi dziurami, duża torba (zawsze można włożyć dodatkową pieluchę czy butelkę), wygodne buty marki Adidas oraz w ramach biżuterii modny złoty zegarek (żeby sprawdzić godziny drzemki malucha)! Mi to pasuje!
 



Jeśli chcecie sprawdzić czy coś pasuje do Waszej sylwetki czy poszczególne elementy garderoby dobrze współgrają ze sobą to warto sprawdzić ten kreator lub jak ja wziąć udział w konkursie i umieścić swoją stylizację na blogu, bo można wygrać 300 zł na zakupy w Zalando!

6 komentarzy:

  1. No mozna jej pozazdroscic tego brzuszka... ciekawe jak u mnie bedzie... heh. Stylizacja fajna. Sweterek chyba faktycznie zbyt krotki, ale torba z pewnoscia pomiesci wszystko co potrzebne :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trochę przesadziłam z długością tej bluzeczki :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Czasami ma się po prostu szczęście. Mnie po porodzie nie było wolno nawet jeździć na rowerze, żadnego wysiłku, w zasadzie byłam tylko z dzieckiem. Po miesiącu wyglądałam tak samo jak przed ciążą. No może miałam kilka cm szerzej w biodrach, kwestia fizjologiczna... no ale to było nadal jakieś 93-94cm. A w ciąży utyłam ok.16kg. Wszystko wyparowało. Długo z tym walczyłam, żeby zachować choć kilka kg na plusie, obżerałam się itd. A gdzie tam. Znów jestem szczupakiem. :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger