10:47

Kosmetyki i akcesoria do podróży Rossmann


Wakacje dla najmłodszych już się skończyły, ale sezon na wyjazdy cały czas trwa. Wrzesień to także świetny czas na urlop, wyjazdy zagraniczne są zdecydowanie tańsze niż w lipcu czy sierpniu, a ceny coraz niższe. 
Jeśli właśnie szykujecie się na wyjazd, to koniecznie zajrzyjcie do drogerii Rossmann. Na pewno znajdziecie coś dla siebie  Warto wspomnieć o aktualnej promocji 2+2, która trwa od 10 września („Zacznij dzień z czystą przyjemnością”).
Tymczasem chcę się z Wami podzielić moimi „skarbami” jeszcze sprzed urlopu:


Rewelacyjna poduszka podróżna w modne różowe flamingi była moim numerem jeden. Wypełnienie poduszki to miękkie kulki, świetnie sprawdza się w podróży dla dzieci i dorosłych. 




Poduszka sprawdzi się także podczas krótkich drzemek podczas wyjazdów (i nie tylko), a na oczy idealna będzie opaska For Your Beauty. Ponoć dzięki zastosowaniu opaski nasz sen jest zdrowszy, a organizm nawet w krótkim czasie się lepiej regeneruje. 


Dax Sun, kosmetyki z filtrem do opalania i po opalaniu czyli zdecydowany wyjazdowy, a raczej plażowy “niezbędnik”. Dostępne są różne filtry, dla wrażliwej skóry i jasnej karnacji idealna będzie emulsja ochronna SPF 50+, która chroni zarówno przed UV, IR oraz HEV. Dla skóry mniej wrażliwej dobrym rozwiązaniem będzie transparentny spray do opalania SPF 30+. Po opalaniu warto zastosować hipoalergiczne mleczko po opalaniu Dax Sun Dermo Line. Idealne także dla najmłodszych, można stosować dla dzieci od pierwszych dni życia. Kosmetyki Dax do opalania stosowałam już wiele razy, gdy byłam młodsza byłam fanką przyspieszacza do opalania tej marki. Naprawdę  polecam, dobrej jakości, polskiej produkcji kosmetyki.

Pomadka do ust z Isana to fajny produkt, który można stosować cały rok. Jeszcze nie używałam tej Berry Love, bo nie skończyła mi się poprzednia także marki Isana, którą bardzo lubię. Doskonale nawilża usta, a stosowana pod pomadkę przedłuża jej trwałość. 

Jeśli zakup wakacyjnych kosmetyków, już dawno za wami, a teraz przyszedł czas na pracę i obowiązki szkolne Waszych dzieci, to z pewnością zainteresuje Was wrześniowa promocja w klubie Rossmann. Aby skorzystać z oferty należy kupić cztery różne produkty objęte promocją, czyli antyperspiranty, żele pod prysznic oraz produkty do higieny jamy ustnej. Promocja trwa do 19 września. 

12 komentarzy:

  1. Ta poduszka w flamingi bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opaska na oczy jest potrzebna :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/oswietlenie-w-mieszkaniu-jak-dobrac.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka poduszka jest zbawieniem! Bardzo podobają mi się też wszystkie podróżne miniaturki oraz przezroczyste kosmetyczki dostępne w Rossmanie. Przejdą przez każdą odprawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka we flamingi obowiązkowa na podróż. Ja zawsze zasypiam jak tylko wjeżdżam z chłopakiem na autostradę. Za każdym razem się ze mnie śmieje :D także bez tej poduszki moja głowa lata na lewo i prawo ;p
    _______________
    https://www.kokonik.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszka. Polecam każdej kobiecie która musi spędzić podróż jako pasażerka na długiej trasie. Zawsze się przyda, czasami sama jazda obok kierowcy strasznie męczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na długie trasy to poduszka pod głowę i opaska na oczy bo jednak jak tylko wsiadam do auta jestem chorobliwie senna a na autostradach to już tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna poduszka! Opaska też сudowna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znalazłam taki poduszkokocyk na zamku, jeśli chcesz, jeśli jest zwinięty to zajmuje mało miejsca ale robi za poduszkę, a po rozpięciu zamka rozkłada się w miły, całkiem spory kocyk. Polecam w trasę, zawsze można mieć w samochodzie i wozic gdzieś w bagażniku

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki zestaw z pewnością się przyda w trakcie długiej podróży. Poduszka to niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam większość tych produktów i szczerze mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki na podróż to świetny wynalazek. Dobrze, że obecnie można je łatwo dostać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger