17:12

Rossmann jesienne nowości


Myślę, że większość z nas (kobiet) ma ochotę coś zmienić w swoim wyglądzie raz na jakiś czas. 
Szczególnie motywują nas zmiany pór roku. Wtedy możemy „wyciągnąć” z naszych szaf  inne ubrania 
(cieplejsze lub chłodniejsze) niż nosimy dotychczas, zgodne z nową porą roku, często także dokupić
 jakieś gadżety, dodatki z nowej kolekcji, by odświeżyć stare stylizacje. To także świetny czas, by 
odwiedzić drogerie kosmetyczne.
Nowy lakier do paznokci czy pomadka także może być elementem naszego nowego wizerunku. 
 W mojej ulubionej drogerii Rossmann trwa promocja na kosmetyki do makijażu -55% 
Tylko do 19 października, więc spieszcie się.
Jak będziecie w drogerii, to koniecznie sprawdźcie także inne nowości i kosmetyki. 
Ja testuję i niektórymi jestem wręcz zachwycona!


 Aktualnym numerem jeden z Rossmanna jest dla mnie Cashmere fluid - baza  
wygładzająco-kryjąca i baza wygładzająca z tej samej serii. Skóra jest po tych kosmetykach 
jak kaszmir, gładka i zdecydowanie lepiej rozprowadza się podkład, nie ma żadnych smug, 
do tego trwałość makijażu jest bez porównania lepsza.


Naprawdę świetnym produktem z nowości kosmetycznych Rossmann jest szczotka For Your Beauty
 ułatwiająca rozczesywanie włosów.
Możecie nie wierzyć, ale dla mnie jest zdecydowanie lepsza od  „słynnej” tangle teezer, przede
 wszystkim bardzo łagodnie traktuje moje włosy. Myślę, że wkrótce stanie się ulubionym produktem
 większości włosomaniaczek.
Z akcesoriów mam także rękawicę do masażu For Your Beauty, która idealnie pielęgnuje skórę
 w połączeniu z peelingiem kawowym Alterra Bio, który pachnie obłędnie (jak mam czas, to czasem
robię taki peeling samodzielnie w domu, ale ten jest naprawdę naturalny).



Do przetestowania dostałam także świetne produkty (które są niedrogie), czyli szampon łagodnie
 pielęgnujący bez silikonów i lotion brązujący z olejem kokosowym (czyli  tzw. „kosmetyczne hity”,
 wśród dziewczyn dbających o urodę), a także trzy różne maseczki bąbelkowe.
Musująca piana i piękne fluorescencyjne opakowania przykuwają wzrok i warto je przetestować 
w jesienne chłodne wieczory.


10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawą paczkę dostałaś. Aż sprawdzę jak będzie się sprawdzał ten fluid Cashmere. Szukam czegoś dobrego od jakiegoś czasu i może on trafi w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co możesz powiedzieć o tych maseczkach bąbelkowych? Są efekty po ich użyciu czy raczej nic one nie dają. Zastanawia mnie właśnie czy warto z nich korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze robisz, że będąc mamą dbasz bardzo dobrze o dziecko, ale nie zapominasz też o sobie. Coraz częsciej zapominamy o swoim wizerunku poświęcając czas i pieniądze wyłącznie dziecku, a przecież można obie te rzeczy pogodzić

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paczka, fajne przedmioty, jestem ciekawa czy ta szczotka do włosów rzeczywiście sprawdza się lepiej od chyba najpopularniejszego tangle teezera. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta paczka. Warto zarówno dbać o zdrowie bliskich, jak i nie zapominać o sobie :)

    Pozdrawiam,
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak wypadł ten lotion brązujący z olejem kokosowym? Bo nie wiem czy się skusić na niego czy może szukać czegoś innego. Fajnie jakbyś dodała recenzję tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te rossmanowe maseczki stały się must have w moim domowym spa. Zostawiają bardzo dobrze nawilżoną, gładką skórę. W swojej cenie chyba nie widziałam lepszego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedz mi, co trzeba robić, żeby dostawać takie fajne paczki:) Sama chciałabym potestować trochę kosmetyków, a jak mam wydać pieniądze na coś co się nie przyda albo okaże się wtopą to słabo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis. Ciekawe produkty znalazły się w tej paczce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Paczka jest niesamowita. Fajnie wyglądają te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger