21:23

Beżowy pokój dla niemowlaka

 

Pokój dla niemowlaka w stonowanej, beżowej kolorystyce. Lubicie takie wnętrza czy wolicie jaskrawe nasycone barwy w pokoju najmłodszych? 

Ponoć pokój niemowlaka urządza się dla dorosłego, więc dla czego nie? Tym bardziej, że kolorystyka jest niezwykle elegancka i ponadczasowa.

Ten beżowy pokój dziecka ma wszystkie elementy niezbędne w takiej aranżacji: łóżeczko, komodę z przewijakiem, miejsce do przechowywania niemowlęcych ubranek, kolorowe książeczki  dla dziecka, a nawet kosz na śmieci ;)



 

 

fot. projectnursery.com

4 komentarze:

  1. Ja myślałam bardziej o zielonym, ale beż podoba mi się bardzo. Może się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa propozycja. Pokój wydaje się jasny i przestrzenny. Poza tym stonowane kolory powinny działać uspokajająco na dziecko. Nie warto przesadzać z dekoracjami, zwłaszcza w przypadku niemowlaków. Ja niedługo zostanę mamą i planuję urządzić pokój dla mojego synka. Zastanawiałam się nad błękitnym, bardzo jasnym odcieniem, ale teraz myślę, że beż daje jeszcze więcej możliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, pastelowy pokoik dla malucha :) Bardzo delikatne, stonowane kolory to idealny wybór dla niemowlaka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger