19:32

Torebki typu shopper - modna mama


Torebki typu shopper są obecne w modzie już od kilku lat i nadal są popularne. Myślę, że ich fenomen polega m.in na tym, że są proste w formie (więc pasują prawie do wszystkiego) i pojemne, nadają się na shopping, któremu zawdzięczają swoją nazwę.
Są idealne dla modnych matek, która ma sporo rzeczy do kupienia :) Torebki tutaj pokazane pochodzą z dwóch popularnych hiszpańskich marek - Mango (zdjęcie wyżej) - cena od 69 zł do 89 zł oraz Zara (zdjęcie niżej) cena 149 zł. Jeśli w Waszym mieście nie ma salonów tych marek, to można zamówić przez internet. W Mango darmowa wysyłka jest już od 150 zł.



Jeśli jednak wolicie klasykę, a nie modne wzory to warto sprawdzić torebki bugatti , wittchen lub ecco. Większość tych marek, ma modele, które nie zmieniają się od kilku lat :)

4 komentarze:

  1. Lubię tego typu torebki bo można tam wsadzić dosłownie wszystko Pozdrawiam i zapraszam do mnie, www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie nowy post o smakowitościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są, takie klasyki :) czekam na swoją zamówioną w mango!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam shoperki, bo zawsze mam przy sobie portfel z milionem wizytówek, kalendarz, chustę na tzw "wszelki wypadek", tabletki na gardło, szminki/błyszczyki, krem do rąk, książkę itp itd :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te torebki! Ja sama chyba na podobą musze zapolować w tym sezonie, bo sa bardzo leciutkie:)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie do mnie:

    http://kopytkowa.blogspot.com/2015/04/candy-u-kopytkowej-zgos-sie-i-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger