15:45

Fitness mama - jak schudnąć po ciąży


Jak schudnąć po ciąży? To pytanie zadaje sobie wiele młodych matek. Pisałam już o pomocnym karmieniu piersią i ile kg można stracić dzięki temu, nie podjadając :) Wszystkie dane są uśrednione, gdyż najwięcej zależy od naszego organizmu, predyspozycji itp. 
Oczywiście wygląd nie jest najważniejszy, ale każda z nas chce wyglądać dobrze, wtedy czujemy się lepiej ;) Wydaje mi się, że dobrą motywacją do zmian jest widok innych zadbanych kobiet, koleżanek, a nawet osób znanych z telewizji czy internetu. Przedstawiam Wam panią, której stronę  znalazłam w internecie - Maria Kang. To matka trzech synów, urodzonych w 2009,2010 i 2011, businesswoman. Piszę książki, ćwiczy i ma proste i skuteczne hasło" bez wymówek". Bardzo spodobał mi się także obrazek, który znalazłam na jej stronie czyli trzech maluchów, zgrabna mama i pytanie jakie są Twoje wymówki? 

Chcecie przeczytać o niej więcej to podaje adres jej strony tu i facebooka tu.

2 komentarze:

  1. Wystarczy jeździć na wycieczki rowerowe razem z moim Niemałżem. Powrót do formy murowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, to nasze nastawienie odpowiada za późniejsze efekty. Jeśli szybko się zniechęcamy, jesteśmy zbyt leniwe, to i ciało odzwierciedla nasze myślenie. Jak się chce, to można matkować i dobrze wyglądać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger