16:29

Pastelowe tapety w pokoju dziecka


Pastelowe tapety w pokoju dziecka, świetnie wypełnią przestrzeń. Te zdjęcia znalazłam na stronie pełnej inspiracji czyli pinterest. Pięknie zaaranżowane ściany wprowadzą klimat do pokoju dziecka. Tutaj mamy chmurki, lisy, sarenki, grochy. Wszytko w pastelowych, cukierkowych odcieniach. Niestety nie wiem, gdzie można kupić takie dokładnie tapety, ale internet jest pełen sklepów z ciekawymi tapetami, więc jeśli zainspirowały Was takie zdjęcia do zmiany wystroju pokoju dziecka, to warto "wygooglować" - pokój dziecka!







Jeśli natomiast zainwestowaliście właśnie w nowe mieszkanie w stanie deweloperskim, a jest to bardzo popularne w dużych miastach (co widać po często wyszukiwanej frazie: mieszkania warszawa stan deweloperski), to teraz mamy oferty "mieszkanie pod klucz od dewelopera. Za dodatkową opłatą mogą urządzić wszystkie pomieszczenia, łącznie z pokojem dziecka. Jednak, żeby pokój naszego dziecka nie wyglądał tak jak sąsiadów, to warto na przykład ozdobić go oryginalną tapetą ;)



8 komentarzy:

  1. wiesz może jakich firm są to tapety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też ich szukałam :) I znalazłam tutaj
      http://www.tapety-sklep.com/pl/c/Eijffinger-Tout-Petit/1044

      Usuń
  2. Drugie zdjęcie mnie totalnie zauroczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widze masz naprawde duzo pomyslow na aranzacje pokoju dzieciecego i dobrze, bo mnie inspirujesz. Jakbys na przyszlosc szukala łóżko dla dzieci to zajrzyj sobie na https://www.urokdrewna.pl/ bo maja naprawde bardzo fajne modele. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje. Idealnie nadają się do pokoju dziecka. Sama jestem przed wyborem tapety do pokoju córki i nie mogę się na nic zdecydować bo tyle jest przepięknych wzorów... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama od kilku tygodni przeglądam tapety i póki co nr 1 to tapeta w niebieskie i żółte chmurki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś nie byłam fanką tapet, ale teraz coraz bardziej się do nich przekonuję. Inspiracje przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie pastelowe kolory są idealne do pokoju dziecka. Nie drażniące, delikatne i piękne. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger