12:18

Samochód dla dziecka - nowoczesna zabawka


Samochody dla dzieci, do niedawna kojarzyły mi się z plastikowymi zabawkami w odblaskowej kolorystyce. Takie samochody nadal można spotkać w centrach handlowym, często połączone z wózkiem na zakupy. Teraz przyszedł czas na samochody dla dzieci, które stanowią odwzorowanie nowoczesnych samochodów dla dorosłych lub w wersji stylowej a'la repliki.




Te zabawki wyglądają jak prawdziwe modele popularnych marek: Audi, Mercedes, BMW. Często elektryczne, sterowane pilotem, ale mają kierownice, a nawet radio z możliwością podłączenia muzyki! Nie wiem, czy jest też opcja która ma płyn do spryskiwaczy, klocki hamulcowe trw oraz konieczność wymiany oleju w silniku :) Tego nie wiem, ale już teraz te zabawki wydają mi się niesamowite!


5 komentarzy:

  1. Kiedy byłem mały zawsze bardzo chciałem mieć autko zdalnie sterowane - zabawkę która dziecko z jego fantazja zdawała się na chwile przenosić w świat dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam mała to też chciałam mieć autko na pedały, nie dostałam eh! Te zabawki wyglądają o wiele inaczej, po prostu miniatury prawdziwych :o Jeśli moja Mała będzie chciała takie auto, postaram się Jej kupić, super zabawa :]

    http://bellazpociagu.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  3. Samochody świetne, sam kiedyś o takim marzyłem, ale wtedy były jeszcze bardzo drogie. Teraz jak tak na nie patrzę to sam bym się nimi pobawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który chłopak nie marzył o samochodzie elektrycznym dla dzieci. Chociaż sam takiego nie miałem, postanowiłem sprezentować taki mojemu synowi, zastanawiam się, który konkretnie wybrać, bo wybór jest duży, ale też zakup nie jest tani. Zastanawiam się nad tymi, co myślicie?

      Usuń
  4. Pamiętam jak kiedyś były takie samochody na pedały :) człowiek miał frajdę niesamowitą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Rodzica , Blogger